2013. február 17., vasárnap

Használt jól konzervált Einhebelmischarmaturen

Használt jól konzervált Einhebelmischarmaturen vállalnak Értékesítés használt jó állapotban Einhebelmischarmaturen a zuhany MIXOMAT Have fun ajánlattétel hajózás rovására a vevő selbstverständl az eBay díjakI I I Eladó az én aukciókon a használt elemeket , hacsak másként nincs jelölve, ezek a termékek az én magángyűjtemény és követem az én árverések nem kereskedelmi felhasználás nem a számla erre, hiszentlerweile is magán eladók egy évvel be kell nyújtania egy garanciát , ha azok nem zárják ki Kijelentem , hogy én az én otthoni árverésre tételszám garancia vagy visszatérés visszaváltási vállalnak Azáltalegy ajánlatot , akkor kifejezetten vállalja, hogy a törvény maga után egy új uniós jogszabály szavatossági garancia , hogy tartózkodjanak teljes egészében az általános szabályok a Polgári Törvénykönyv BGB talapvetően RAGT a vevő a veszteség kockázata , és károsíthatja a tranzitárukra § 447 BGB § 1 A szállítást az áru azért történik így, a vevő kockázata , mivel ez egy privát eladás, nincs visszavételi garancias az árfolyam és a 10 eurós

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése